lauantai 6. joulukuuta 2014

Hyvä sushi, parempi mieli ♥

 Joku sanoi mulle joskus että Jäken Kinsushi ei oo sellanen paikka et kannattais käydä, mä olen nyt pitänyt äitin kaa kaks kertaa kahen viikon sisään leffapäivän, viime viikolla käytiin katsomassa Muumit Rivieralla ja tänään Mielensäpahoittaja, me ollaan käyty siellä syömässä ja tänään satuttiin buffetaikaan ja hinnaksi sanottiin 14 €, katsottiin sitten pöytää että näyttääpä kyllä tarjottavat hyvältä, sushiahan me oltaisiin tilattu muutenkin ja voi juma-vitun-lauta sanon vaan, ei ole missään ikinä ollut sellaista sushimäärää valittavana! Varmaan 25 palaa meni alas ja silti kyyläsin melkeen itku silmässä pöytää kun aika monta jäi maistamatta mutta mahaan ei mahdu, enkä salaattipöytään tai lämpimiin ruokiin edes koskenut.. Pitää joku seuraavalla kerralla keskittyä sitten vain siihen toiseen puoleen koska susheja tuolla pitää oikeasti ottaa omana kertanaan, paitsi tietenkin jos maha vaan vetää, tai jos on aikaa enemmän, meillä oli äitin kanssa leffa alkamassa jo vartin päästä kun vielä juotiin ihan megahyvää jälkkäriteetä. Taas pitää vaan todeta että uudestaan pitää kyllä mennä ja paikan isäntä on kyllä ihana ♥ Pitää tosi hyvin kyllä asiakkaista huolta ja voi jestas, mä en vaan kestä sitä tosi hyvää sushimäärää! Kaikki tosi hyvälaatuisia ja kaikkia erikoisuuksiakin eikä perusbuffetsettiä! Ja yllätyin ihan tosissaan että paikan tarjoilijat ja kokkikin piti vuorollaan omaa ruokatauokoaan buffetista, en oo ikinä ennen nähnyt suomessa että paikan oma väkikin söisi ruokiaan. Se ei oo mun mielestä yhtään huono juttu, päinvastoin.

Joo, ei kyllä ollut leffapopparit tuon jälkeen mielessä :D Tää viikko on muuten kulunut aika hyvin ommellessa ja neuloessa, huomenna on joulukuun ekat myyjäiset Porvoossa. Annanpäivän markkinat on siis Linnankosken lukiolla, 11-15, tervetuloa siis, siellä on minulla ja mummullani omat pöydät ja muutenkin tarjolla on kaikkea käsityötä laidasta laitaan. Tervetuloa siis shoppailemaan tai vaikka muuten vaan aikaa viettämään, Porvoo on kiva kaupunki käydä muutenkin vaan (: Mä vietän tän illan Linnanjuhlia kommentoidessa hyvässä seurassa, juomassa, ja myyntimatskua tehdessä vielä loppuun ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti